Producenci
Promocje
Grzejnik TRYTON E plus - TEPL 29/40
Grzejnik TRYTON E plus - TEPL 29/40
542,00 zł 428,18 zł
szt.
Grzejnik LOTA pionowy - LOV 14/160
Grzejnik LOTA pionowy - LOV 14/160
2 186,00 zł 1 726,94 zł
szt.
Sprzęgło hydrauliczne SP 280
Sprzęgło hydrauliczne SP 280
2 831,00 zł 2 236,49 zł
szt.
Grzejnik HIKARU pionowy - HIV 16/140
Grzejnik HIKARU pionowy - HIV 16/140
1 779,00 zł 1 405,41 zł
szt.
Grzejnik ARGOS - AR 5/180
Grzejnik ARGOS - AR 5/180
2 246,00 zł 1 774,34 zł
szt.
Grzejnik FEBA - FE 60/100
Grzejnik FEBA - FE 60/100
1 465,00 zł 1 157,35 zł
szt.
Grzejnik EUROPA - E 27/40
Grzejnik EUROPA - E 27/40
478,00 zł 377,62 zł
szt.
Grzejnik ITAKA - IT 17/120
Grzejnik ITAKA - IT 17/120
910,00 zł 718,90 zł
szt.
Grzejnik FLORA classic - FL 30/130
Grzejnik FLORA classic - FL 30/130
626,00 zł 494,54 zł
szt.
Grzejnik TRYTON łuk - TŁ 15/80
Grzejnik TRYTON łuk - TŁ 15/80
308,00 zł 243,32 zł
szt.
Grzejnik ORION G - OG 30/50
Grzejnik ORION G - OG 30/50
694,00 zł 548,26 zł
szt.
Grzejnik SYRIUSZ plus  SPL 25/80
Grzejnik SYRIUSZ plus SPL 25/80
714,00 zł 564,06 zł
szt.
Gwarancje i reklamacje

Firma "TERMIX"  zwana dalej Gwarantem udziela Kupującemu gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie produkty, zapewnia sprawne działanie oferowanych produktów pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji określonymi w dokumentacji.

    1. Okres gwarancji na produkty oferowane przez Gwaranta liczony jest od daty nabycia wyrobu i wynosi:

L.p.

Produkt

Okres gwarancji (miesiące)

1

Grzejnik łazienkowy, dekoracyjny, pokojowy

60

2

Akcesoria kotłowni

24

  1. Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji powinny zostać zgłoszone Gwarantowi niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od daty ich ujawnienia.
  2. Gwarant odpowiada przed Nabywcą wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
  3. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, a szczególnie w wyniku:
  • nieprawidłowego użytkowania lub zastosowania;
  • nieprawidłowego doboru produktu do warunków istniejących w miejscu montażu;
  • nieprawidłowego montażu, konserwacji, magazynowania i transportu produktu;
  • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia produktu i wywołanie nim wady;
  • uszkodzeń produktu powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów,;
  • uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.);
  • wadliwego działania urządzeń mających wpływ na działanie produktu;

Ponadto Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkty w przypadku stwierdzenia:

  • jakiejkolwiek modyfikacji produktu;
  • ingerencji osób nieuprawnionych;
  • jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione;
  • nieprzestrzegania obowiązków dokonywania okresowych przeglądów jeśli są one wymagane;

Serwis gwarancyjny świadczony jest w siedzibie Producenta. Obowiązek dostarczenia wadliwego wyrobu do Producenta spoczywa na uprawnionym z gwarancji. Wraz z wyrobem należy dostarczyć ważną kartę gwarancyjną i dowód zakupu. Uszkodzenia wyrobu ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wyrobu do Producenta. Uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo wymiany wyrobu na nowy wolny od wad jeżeli:

  • w okresie gwarancji Producent dokona dwóch napraw, a wyrób nadal będzie wykazywał wady, które uniemożliwiają użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.
  • Producent stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe.

Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w przypadku nieprzestrzegania instrukcji montażu i obsługi wyrobu. Podstawą przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest spełnienie łącznie następujących warunków:

  • Pisemnego, ewentualnie za pośrednictwem faxu lub poczty e-mail zgłoszenia reklamacji przez Nabywcę zawierającego: nazwę towaru, numer katalogowy, datę zakupu, szczegółowy opis uszkodzenia wraz z dodatkowymi informacjami dotyczącymi powstania wad produktu oraz zdjęcia wadliwego produktu.
  • Okazanie oryginału faktury lub paragonu zakupu reklamowanego produktu.
  • Dostarczenia osobistego lub za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta, po uprzednim uzgodnieniu z Gwarantem.


UWAGA:
Grzejniki są przeznaczone do stosowania w instalacjach, gdzie woda spełnia wymagania normy: PN/93C-04607. Przed potwierdzeniem odbioru należy dokładnie obejrzeć paczkę i upewnić się, że opakowanie oraz towar nie są uszkodzone!
W przypadku uszkodzenia paczki podajemy procedurę reklamacji:

  • Szanowny Kliencie, jeżeli widoczne są uszkodzenia opakowania nie musisz odbierać paczki z zaznaczeniem odmowy ze względu na uszkodzenie opakowania. Nie zwłocznie nas o tym pinformuj telefonicznie lub drogą e-mailową.
  • Pamiętaj kurier na Twoją prośbę ma obowiązek poczekać na otwarcie paczki w celu weryfikacji stanu towaru.
  • W przypadku uszkodzenia towaru, kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody.
  • W protokole dokładnie opisz uszkodzenia, wszelkie szkody na towarze i opakowaniu.
  • Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz do nas zadzwonić i spytać o poradę.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl